Shopping Cart

+48 799 877 327

FLASH SALE DO -30%

Dni
Godz.
Min.
Sek.
Koniec

Regulamin sklepu internetowego Lunula Dream Store

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Lunula Dream prowadzony przez Phoenix Art sp. z o.o. pod adresem https://LunulaDream.pl.
Sprzedawca – przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:

  1. Phoenix Art sp. z o.o. , NIP 8952270900 , nr REGON 528181820 , KRS 0001096728 
    Wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabryczna we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001096728. Kapitał zakładowy w kwocie: 5000PLN

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Al. Marcina Kromera 51A, 51-163 Wrocław 
  2. Adres e-mail: biuro@lunuladream.pl
  3. Telefon: +48 799 877 327
  4. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. Murarska 8/10, 54-135 Wrocław.
  5. Adres do wysłania reklamowanego towaru: ul. Murarska 8/10, 54-135 Wrocław 

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. 1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • Urządzenie z dostępem do Internetu
    • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. 2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą
  7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. Za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • * Przelewy24
      • * PayPal
      • * Tpay
      • * DotPay
    2. Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego. Jeżeli sprzedawca ustawił taką możliwość przy zakupie.
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest spółka:
  3. a. (Przelewy24) PayPro SAul. Kanclerska 15, 60-327 PoznańNIP: 779-236-98-87 , Regon: 301345068Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł, wpłacony w całości
  4. b. Dotpay Sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 28b, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000700791, posiadająca numer NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, numer REGON 240770255 oraz kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000,00 PLN, opłacony w całości gotówką.
  5. c. Tpay należy do spółki:Krajowy Integrator Płatności S.A. ul. Św. Marcin 73/6 61-808 PoznańNIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357Kapitał zakładowy: 5.494.980 PLN wpłacony w całości.
  6. d. PayPal – PayPal Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. E. Plater 53, 00-133 Warszawa, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000289372
  7. Przelewem bankowym na konto Phoenix Art sp. z o.o.: 48 1050 1575 1000 0090 8354 3414
  8. Kartą kredytową jeżeli system płatności na to pozwala:
    • VISA i VISA ELEKTRON
    • MASTERCARD
    • MAESTRO 
  9. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  10. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wynosi 1 Dzień roboczy. A w przypadku towaru na zamówienie, czas oczekiwania może potrwać do 30 dni roboczych.  
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Państwa, na których terytorium realizowana jest dostawa:
    • *Rzeczpospolita Polska
    • *Unia Europejska
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. a. Za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, DPD, DHL
    2. b. Do paczkomatów InPost
Koszt wysyłki:
◉ InPost Kurier: 10,95 zł
◉ Paczkomaty InPost: 8,99zł
◉ InPost Kurier (za pobraniem): 13,95zł
◉ InPost bezpłatna dostawa: po przekroczeniu 200zł w koszyku

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. a. W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
    2. b. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno. 
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną, z dołączonym formularzem odstąpienia od umowy).
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  6. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  7. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  10. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Murarska 8/10, 54-135 Wrocław niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 
  11. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 
  12. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 
  13. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. 1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    1. a. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 
    2. b. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. 
    3. c. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 
    4. d. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 
    5. e. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 
    6. f. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 
    7. g. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
    8. h. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona. 
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. a. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    2. b. Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    3. c. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    4. d. Żądać usunięcia wady 
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu. 
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Murarska 8/10, 54-135 Wrocław. 
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie. 
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu. 
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.


    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. a. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. 
    2. b. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. 
    3. c. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów. 
    4. d. Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich
      (ODR). 
PROCEDURA REKLAMACYJNA DLA KLIENTÓW DETALICZNYCH I PRZEDSIĘBIORCÓW

Jeśli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z zakupionego towaru, chcemy Cię zapewnić, że zrobimy wszystko, aby rozwiązać tę sytuację.

Warunki reklamacji:

  1. Termin reklamacji: Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lata od daty otrzymania towaru. Reklamacje złożone po tym terminie mogą nie być uwzględnione.

  2. Forma reklamacji: Reklamacje można składać pisemnie na adres e-mailowy biuro@lunuladream.pl, podając imię i nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia oraz dokładny opis reklamacji.

  3. Dokumentacja: W celu przyspieszenia procesu reklamacji, prosimy o dołączenie do zgłoszenia reklamacji zdjęć produktu oraz opisu problemu.

Proces reklamacji:

  1. Potwierdzenie otrzymania reklamacji: Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji, potwierdzimy jego otrzymanie oraz przekażemy Ci informacje dotyczące dalszego postępowania.

  2. Rozpatrzenie reklamacji: Nasz zespół dokładnie przeanalizuje zgłoszoną reklamację i podejmie odpowiednie działania w celu jej rozwiązania.

  3. Możliwe działania: W zależności od charakteru reklamacji, możemy zaoferować wymianę produktu na nowy, zwrot środków lub naprawę uszkodzonego towaru.

  4. Informacja zwrotna: W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego i podjętych działaniach.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących procedury reklamacyjnej, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod adresem biuro@lunuladream.pl 

 

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. 
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. 
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia. 
  3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim. 
  4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa. 

§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument. 
  2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona. 
  3. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy

Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Phoenix Art sp. z o.o., Al. Marcina Kromera 51A, 51-163 Wrocław, Polska, biuro@lunuladream.pl, telefon: 48 799 877 327) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat Phoenix Art sp. z o.o., Al. Marcina Kromera 51A, 51-163 Wrocław, Polska, biuro@lunuladream.pl

– Adres do wysyłki zwrotów: Murarska 8/10, 54-135 Wrocław

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

  1. Załącznik nr 1 do Regulaminu

    Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    Phoenix Art sp. z o.o. 
    Al. Marcina Kromera 51A, 51-163 Wrocław
    Adres do wysyłki zwrotów: Murarska 8/10, 54-135 Wrocław
    adres e-mail: biuro@lunuladream.pl

    – Ja ………………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    – Data odbioru …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    – Imię i nazwisko Konsumenta(ów) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    – Adres Konsumenta(ów) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    …………………………………………………………………………………
    Podpis Konsumenta
    (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

    Data ……………………………………..

    (*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie Lunula Dream Store

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

  1. Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
    Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
    Sklep – sklep internetowy Lunula Dream prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://lunuladream.pl
    Sprzedawca – przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej: prowadzący działalność w ramach spółki z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą Phoenix Art sp. z o.o. ul. Al. Marcina Kromera 51A, 51-163 Wrocław, NIP 8952270900, nr REGON 528181820.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Al. Marcina Kromera 51A, 51-163 Wrocław
  2. Adres e-mail: biuro@lunuladream.pl
  3. Telefon: +48 799 877 327 
  4. Adres do wysyłki zwrotów: Murarska 8/10, 54-135 Wrocław

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. 1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • * Aktywne konto e-mail
    • * Urządzenie z dostępem do Internetu
    • * Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego. 
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego. 
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie. 
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta. 
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@lunuladream.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@lunuladream.pl 
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

  3. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  4. 3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. a. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595. 
    2. b. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. 
    3. c. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. 
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. 
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim. 
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta. 
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. a. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    2. b. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    3. c. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta. 
  5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres. 
  6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biuro@lunuladream.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie. 
  7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości. 
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. 
  9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

Regulamin newslettera

sklepu Lunula Dream

§ 1 DEFINICJE

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy Lunula Dream Store prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://lunuladream.pl

Usługodawca – przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej: prowadzący działalność w ramach spółki z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą Phoenix Art sp. z o.o. ul. Al. Marcina Kromera 51A, 51-163 Wrocław, NIP 8952270900, nr REGON 528181820.

Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.

§ 2 Newsletter

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter. 
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail. 
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera. 
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy. 
  5. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: biuro@lunuladream.pl
  6. Wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§ 3 Reklamacje

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: biuro@lunuladream.pl
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca. 
  2. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie. 

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: biuro@lunuladream.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.

ŁATWIEJ DLA CIEBIE.

KUPUJĄC U NAS MASZ GWARANTOWANE:

👉 ZAMÓW DO 17:00 A WYŚLEMY JESZCZE DZISIAJ. MODELE W PRZEDSPRZEDAŻY WYSYŁAMY PÓŹNIEJ

👉 WYGODNE ZWROTY SPRAWDŹ TUTAJ

✅ RATY NA ZAMÓWIENIE OD 300 PLN RRSO 20-40%

✅ ODROCZENIE PŁATNOŚCI DO 54DNI Z PRZELEWY24 [P24NOW]

✅ OCHRONA KUPUJĄCEGO DO 10 000PLN

✅ PUNKTY LOJALNOŚCIOWE DO WYMIANY NA RABAT

✅ DARMOWA WYSYŁKA OD 300PLN

▶ MOŻESZ ZAPISAĆ SIĘ PONIŻEJ ◀
(Promocje, Wydarzenia, Newslleter itp.)

.

Wysłaniem formularza zgadzam się z przetwarzaniem danych osobowych do celów wysyłania informacji handlowych i informacyjnych. 

ŁATWIEJ DLA CIEBIE.

KUPUJĄC U NAS MASZ GWARANTOWANE:

👉 ZAMÓW DO 17:00 A WYŚLEMY JESZCZE DZISIAJ. MODELE W PRZEDSPRZEDAŻY WYSYŁAMY PÓŹNIEJ

👉 WYGODNE ZWROTY SPRAWDŹ TUTAJ

✅ RATY NA ZAMÓWIENIE OD 300 PLN RRSO 20-40%

✅ ODROCZENIE PŁATNOŚCI DO 54DNI Z PRZELEWY24 [P24NOW]

✅ OCHRONA KUPUJĄCEGO DO 10 000PLN

✅ PUNKTY LOJALNOŚCIOWE DO WYMIANY NA RABAT

✅ DARMOWA WYSYŁKA OD 300PLN

▶ MOŻESZ ZAPISAĆ SIĘ PONIŻEJ ◀
(Promocje, Wydarzenia, Newslleter itp.)

.

Wysłaniem formularza zgadzam się z przetwarzaniem danych osobowych do celów wysyłania informacji handlowych i informacyjnych. 

ŁATWIEJ DLA CIEBIE.

KUPUJĄC U NAS MASZ GWARANTOWANE:

👉 ZAMÓW DO 17:00 A WYŚLEMY JESZCZE DZISIAJ. MODELE W PRZEDSPRZEDAŻY WYSYŁAMY PÓŹNIEJ

👉 WYGODNE ZWROTY SPRAWDŹ TUTAJ

✅ RATY NA ZAMÓWIENIE OD 300 PLN RRSO 20-40%

✅ ODROCZENIE PŁATNOŚCI DO 54DNI Z PRZELEWY24 [P24NOW]

✅ OCHRONA KUPUJĄCEGO DO 10 000PLN

✅ PUNKTY LOJALNOŚCIOWE DO WYMIANY NA RABAT

✅ DARMOWA WYSYŁKA OD 300PLN

▶ MOŻESZ ZAPISAĆ SIĘ PONIŻEJ ◀
(Promocje, Wydarzenia, Newslleter itp.)

.

Wysłaniem formularza zgadzam się z przetwarzaniem danych osobowych do celów wysyłania informacji handlowych i informacyjnych.